Wies Stael

Home » Wies Stael
Wies Stael 2016-12-05T15:04:48+00:00

Wies Stael

Wies Stael
Wies StaelManagementassistent
06-10134780

Wies Stael is sinds de oprichting als managementassistent verbonden aan ecbo. Daarvoor werkte zij een aantal jaren in dezelfde functie bij een andere onderwijsinstelling. Voor Wies is het belangrijk om voor een maatschappelijk relevante organisatie te werken. ‘Onderwijs’ is voor haar een aansprekend onderwerp, omdat iedereen er vroeger of later mee te maken krijgt. Ecbo beïnvloedt met de onderzoeken die het verricht het onderwijsbeleid in Nederland en Wies draagt daaraan bij door vanuit haar functie het werk van de onderzoekers te ondersteunen. Haar hoofdtaken binnen ecbo zijn ondersteuning van de directie, zorgdragen voor een soepel verloop van praktische zaken en het vormen van een verbindende schakel als het gaat om informatievoorziening en alle acties die daaruit voortvloeien.

Expertisegebieden

  • Managementassistent

Publicaties

Nieuws

1001, 2019

Pre-promotietraject voor mbo-docenten: meld je nu aan voor de 3e ronde

By | 10 januari 2019|Categories: Docent in het beroepsonderwijs, Kennisverspreiding|Tags: , |Reacties uitgeschakeld voor Pre-promotietraject voor mbo-docenten: meld je nu aan voor de 3e ronde

Promoveren in onderwijskundig onderzoek - iets voor jou?

In september 2019 start een nieuwe ronde van het pre-promotietraject voor docenten in het mbo. Aanmelden voor deze derde ronde kan vanaf januari 2019.

412, 2018

SPRONG Educatief in januari 2019 open

By | 4 december 2018|Categories: Kennisverspreiding|Tags: |Reacties uitgeschakeld voor SPRONG Educatief in januari 2019 open

SPRONG Educatief in januari 2019 open

In januari 2019 lanceren het NRO en Regieorgaan SIA het programma SPRONG Educatief. Hiermee zetten de regieorganen in op een structurele verbinding van regionale en nationale samenwerkingsverbanden op één thema binnen het praktijkgerichte onderwijsonderzoek. Het doel is te zorgen voor concentratie van de beschikbare onderzoekscapaciteit op de belangrijkste uitdagingen van het onderwijs, en daarmee voor het versterken van de kwaliteit en impact van het praktijkgerichte onderwijsonderzoek.