Wies Stael

Home » Wies Stael
Wies Stael2016-12-05T15:04:48+02:00

Wies Stael

Wies Stael
Wies StaelManagementassistent
06-10134780

Wies Stael is sinds de oprichting als managementassistent verbonden aan ecbo. Daarvoor werkte zij een aantal jaren in dezelfde functie bij een andere onderwijsinstelling. Voor Wies is het belangrijk om voor een maatschappelijk relevante organisatie te werken. ‘Onderwijs’ is voor haar een aansprekend onderwerp, omdat iedereen er vroeger of later mee te maken krijgt. Ecbo beïnvloedt met de onderzoeken die het verricht het onderwijsbeleid in Nederland en Wies draagt daaraan bij door vanuit haar functie het werk van de onderzoekers te ondersteunen. Haar hoofdtaken binnen ecbo zijn ondersteuning van de directie, zorgdragen voor een soepel verloop van praktische zaken en het vormen van een verbindende schakel als het gaat om informatievoorziening en alle acties die daaruit voortvloeien.

Expertisegebieden

  • Managementassistent

Publicaties

Nieuws

1806, 2019

Data derde editie leergang Teacher in the Lead bekend!

Door |18 juni 2019|Categorie(ën): Docent in het beroepsonderwijs, Kennisverspreiding|Tags: , , |Reacties uitgeschakeld voor Data derde editie leergang Teacher in the Lead bekend!

Derde editie leergang Teacher in the Lead

Ben jij docent in het mbo en heb jij een voortrekkersrol? Ben jij een teacher in the lead, ben je trots op je vak en wil je goed op de hoogte zijn  van de actuele ontwikkelingen in de (beleids)context van het mbo? Meld je dan nu aan voor de derde editie van de mini-leergang ‘Teacher in the Lead’.

1306, 2019

Ecbo partner in drie nieuwe langlopende praktijkgerichte onderzoeken

Door |13 juni 2019|Categorie(ën): Kennisverspreiding, Mbo-organisatie|Reacties uitgeschakeld voor Ecbo partner in drie nieuwe langlopende praktijkgerichte onderzoeken

Ecbo partner in drie nieuwe langlopende praktijkgerichte onderzoeken

Drie onderzoeksprojecten, waarin ecbo participeert, zijn geselecteerd door de Programmaraad voor Praktijkgericht Onderzoek van het NRO. Lees verder om te zien om welke onderzoeksprojecten het gaat.