Rob Martens

/Rob Martens
Rob Martens 2018-01-16T16:33:42+00:00

Prof. dr. Rob Martens

Adviseur onderzoek
Adviseur onderzoekProf. dr. Rob Martens
06-11013210

Expertisegebieden

  • Motivatie

Publicaties

Nieuws

1904, 2018

Trainingssessie voor prijswinnaars Mbo Onderzoeksdag 2017

By | 19 april 2018|Categories: Kennisverspreiding|Tags: , |Reacties uitgeschakeld voor Trainingssessie voor prijswinnaars Mbo Onderzoeksdag 2017

Inspirerend programma waar mbo en hbo elkaar ontmoeten

Op 17 april organiseerde Inholland een trainingssessie voor de prijswinnaars van de aanmoedigingsprijzen Mbo Onderzoeksdag 2017.

1904, 2018

Via brede vorming naar gelijke kansen in het mbo

By | 19 april 2018|Categories: Kernvaardigheden|Tags: , , |Reacties uitgeschakeld voor Via brede vorming naar gelijke kansen in het mbo

Zelf keuzes maken door inzicht in je 21ste-eeuwse vaardigheden

Kansenongelijkheid blijft bestaan. Een zorgelijke conclusie van de Inspectie in de Staat van het Onderwijs 2018. We moeten jongeren helpen hun eigen keuzes te maken, zodat zij uit hun sociaaleconomische bubbel kunnen breken. Daarbij helpt het als zij inzicht krijgen in hun eigen vaardigheden. ROC Friese Poort en 11 andere mbo-instellingen pakken samen met het Expertisecentrum Beroepsonderwijs (ecbo) de handschoen op en ontwikkelen samen met studenten, docenten en bedrijfsleven het reflectie-instrument KOMPAS21: ‘Kennis Over Mijn Persoonlijke Attitudes en Skills21’.

1904, 2018

Patricia Brouwer op de AERA Conferentie over kwaliteit van zij-instroom

By | 19 april 2018|Categories: Docent in het beroepsonderwijs|Tags: |Reacties uitgeschakeld voor Patricia Brouwer op de AERA Conferentie over kwaliteit van zij-instroom

Symposium VOR over Nederlandse lerarenopleidingen

Ecbo-onderzoeker Patricia Brouwer is in april op de AERA-conferentie (American Educational Research Association), de grootste onderwijsconferentie ter wereld in New York. Zij doet mee aan het georganiseerd door de Vereniging voor Onderwijs Research (VOR) over de Nederlandse lerarenopleidingen.