Ontwikkelmodel voor Hybride leeromgevingen in het Beroepsonderwijs

Home » Portfolio » Ontwikkelmodel voor Hybride leeromgevingen in het Beroepsonderwijs
Ontwikkelmodel voor Hybride leeromgevingen in het Beroepsonderwijs2016-12-21T21:19:34+02:00

Project Description

Ontwikkelmodel voor Hybride leeromgevingen in het Beroepsonderwijs

In kaart brengen van de mate van hybriditeit

Auteur(s): Ilya Zitter & Aimée Hoeve, m.m.v. Erica Aalsma
Publicatiedatum: maart 2011

Bij Hybride leeromgevingen wordt gestreefd naar het integreren van het beste van twee werelden: de sterke kanten van het schoolse leren en de sterke kanten van leren op de werkplek.

Deze tussenpublicatie bouwt voort op Analyse 1.0 en in deze versie staat het ontwikkelmodel voor hybride leeromgevingen centraal. Met dit model kan de mate van hybriditeit in kaart worden gebracht. Het ontwerpmodel is gevalideerd in twee expertsessies. Vervolgens is het toegepast bij zeven hybride omgevingen.

Ontwikkelmodel voor Hybride leeromgevingen in het Beroepsonderwijs
Download publicatie

Onderzoeker(s)

Gerelateerde publicaties

2019-06-14T10:56:00+02:00

Zes pijlers voor het succesvol werken aan onderwijskwaliteit

Zes pijlers voor het succesvol werken aan onderwijskwaliteit

Hoewel opleidingsteams in het mbo ‘aan zet’ zijn, vinden zij het niet eenvoudig om verantwoordelijkheid te nemen voor (het verbeteren van) de onderwijskwaliteit. De vraag is hoe mbo-instellingen opleidingsteams hierbij beter kunnen ondersteunen.

Gerelateerd nieuws

1806, 2019

Data derde editie leergang Teacher in the Lead bekend!

Door |18 juni 2019|Categorie(ën): Docent in het beroepsonderwijs, Kennisverspreiding|Tags: , , |Reacties uitgeschakeld voor Data derde editie leergang Teacher in the Lead bekend!

Derde editie leergang Teacher in the Lead

Ben jij docent in het mbo en heb jij een voortrekkersrol? Ben jij een teacher in the lead, ben je trots op je vak en wil je goed op de hoogte zijn  van de actuele ontwikkelingen in de (beleids)context van het mbo? Meld je dan nu aan voor de derde editie van de mini-leergang ‘Teacher in the Lead’.

1306, 2019

Ecbo partner in drie nieuwe langlopende praktijkgerichte onderzoeken

Door |13 juni 2019|Categorie(ën): Kennisverspreiding, Mbo-organisatie|Reacties uitgeschakeld voor Ecbo partner in drie nieuwe langlopende praktijkgerichte onderzoeken

Ecbo partner in drie nieuwe langlopende praktijkgerichte onderzoeken

Drie onderzoeksprojecten, waarin ecbo participeert, zijn geselecteerd door de Programmaraad voor Praktijkgericht Onderzoek van het NRO. Lees verder om te zien om welke onderzoeksprojecten het gaat.

Gerelateerd events

Domile september 2019

13 september @ 15:30 - 17:30

symposium Leeromgeving van de Toekomst

19 september @ 09:30 - 18:30

Domile oktober 2019

10 oktober @ 15:30 - 17:30

Heeft u een vraag aan ons?